Rabu, 25 Mac 2020

Rujukan Untuk Mata Pelajaran Bahasa Melayu SPM

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Blog ini saya wujudkan untuk rujukan murid-murid saya yang tertinggal nota dan latihan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan yang diarahkan oleh kerajaan untuk menangani Covid-19.

Kebanyakan bahan ini tersimpan dalam komputer saya dan saya merasakan sekarang adalah tempoh yang sesuai untuk dipaparkan bagi memudahkan pembelajaran.

 Untuk memudahkan carian bahan mengikut tajuk dan urutan, sila lihat pada bahagian sebelah kiri. Anda akan melihat tajuk-tajuk yang terpapar dalam blog ini.Sekiranya anda menggunakan telefon bimbit, skrol ke bawah dan ambil Papar versi web.

Pohon kerjasama murid-murid SMK Tanjung Pauh untuk memanfaatkan bahan-bahan yang saya siarkan dan membuat latihan dengan memasukkan jawapan pada bahagian ULASAN. Apabila buka sekolah semula, kita akan sama-sama menyemak jawapan bagi mengesan kesalahan dan seterusnya membuat pembetulan.

Sila catatkan nama ringkas dan nama kelas anda untuk memudahkan urusan itu nanti.

Sekian, terima kasih.


                                                 senarai buku yang telah saya hasilkan

6 ulasan:

  1. Terima kasih cikgu. Sangat membantu dalam tempoh PKP ini. Semoga cikgu terus dirahmati Allah

    BalasPadam
  2. TERIMA KASIH CIKGU AMIN

    BalasPadam
  3. Moga usaha cikgu memberi manfaat kpd semua.....

    BalasPadam
  4. Moga Cikgu diberikan pahala yg besar atas sumbangan ini. Nota cikgu memang bermanfaat untuk kami menghadapi SPM

    BalasPadam
  5. Nota dan latihan yangb ssngat bermakna untuk menghadapi SPM...tahniah Cikgu!!!

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum cikgu....saya Rabiatul dari 4B...nota yang cikgu bagi semua terbaik...nota yang cikgu suruh salin pun saya sudah siap...terima kasih cikgu...

    BalasPadam